درخشنده

خاطرات زندگی من با قرآن

درخشنده

خاطرات زندگی من با قرآن

خیلی ها دفتر خاطرات دارن، خیلی ها خاطرات خوب و بدشون رو مینویسند تا اینکه وقتی سال ها می گذرد با خوندن اونا خاطراتشون زنده بشه...

ولی همه خاطره ها رو نمیشه روی کاغذ نوشت. خیلی از اونا باید تو ذهن خودت بمونه. اونقدر بمونه تا کهنه بشه و از بین بره، یعنی اینکه فقط بین خودت و خدا باشه.

نه اینکه همه اونا بد باشه نه، بعضی هاشون هم خوبند. ولی باید این خاطرات مسکوت بمونند. یعنی پیش خود خدا. چقدر خوبه که کسی هست که همه چیزو میدونه ولی ستّارِه....



فدات شم خدا، خیلی خوبی.





******
برای بزرگنمایی عکس ها، روی آنها کلیک کنید
******
پروفایل فعال است
******
این وبلاگ در سایت ساماندهی رسانه های برخط وزارت ارشاد اسلامی ثبت شده است
******

آخرین مطالب

خرید کتاب درخشنده

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ب.ظ

 

کتاب درخشنده؛ یک آیه یک خاطره، منتشر شد

 

اولین کتاب آموزش مفاهیم قرآن

 

به سبک خاطره نویسی

 

140 عنوان خاطره کوتاه و

 

واقعی منطبق شده با آیات قرآن

 

 

برای خرید کتاب از طریق لینک زیر اقدام کنید .

450 صفحه در قطع رقعی و جلد سخت

قیمت پشت جلد۶۲۰۰۰ تومان است که

 

با تخفیف و ارسال رایگان درب منزل

می توانید آن را با قیمت

49 هزار تومان خریداری کنید

 

 

برای توضیحات بیشتر به آیدی زیر در ایتا یا تلگرام پیام دهید 

DerakhshandeBook@
 
نمونه ای از خاطرات را در وبلاگ بخوانید

⁦👇🏿⁩⁦👇🏿⁩⁦👇🏿⁩
خرید از سایت

  • ۹۷/۱۲/۲۳
  • زهرا ابوترابی

نظرات  (۵)

  • محسن خطیبی فر
  • سلام. مبارک باشه. چ کار خوبی کردین... 
    پاسخ:
    سلام ممنون
    با عرض سلام و ادب...
    کاش ارزونتر بود تا افراد بیشتری موفق به تهیش میشدن...
    پاسخ:
    سلام 
    این جلد سخت کمی قیمت رو بالا برده 
    شما بفرمایید توانتون رو تقدیم کنم 
    سلام منم کتاب و میخوام اگه تخفیف بدین
    پاسخ:
    سلام 
    با مسئول فروش تماس بگیرید بگید بهتون تخفیف بدن 
    سلام زهرا جان من در اینستاگرام سوالاتی پرسیدم اما گویا حضور نداشتید ک جواب بدید میشه همینجا بپرسم ؟ به ترتیب شماره گذاری میکنم شما هم پاسخ بدید
    1- شما از طرف اوقاف رفتید حج یا وزارت ارشاد ؟
    2- ازتون هزینه گرفته شد یا جایزه بود ؟
    3- منم اگه حفظ کنم جایزم حجه ؟
    راستی چجور حفظ باید بکنیم شما خودتون با چه صوتی میخوندید کدوم قاری ؟
    پاسخ:
    سلام 
    ازطرف ارشاد 
    اخرین دوره بود که جایزه میدادن 
    الان دیگه این جوایزنیست 
    ان شاالله از خدا بخواه برات فراهم میکنه این سفر رو 

    تو کانال در باره حفظ مطلب دارم

    @hefzequranchannel

    بله عزیزم من در کانالتون هم هستم و عضو هم هستم .
    اما چیزی نگفتید درباره اینکه صوت ترتیل کدوم قاری رو گوش کنیم ؟
    مثلا خودتون کدوم قاری رو در دوران حفظ گوش میکردید یا الان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی